Ένα ελβετικό Σαββατοκύριακο για τους επισκέπτες μας

Φεβρουάριος 2017

Αφιερωμένο στον Κωστή και στη Δήμητρα

Πού μπορείτε να πάτε τους επισκέπτες σας για να περάσετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο, αν ζείτε στη Γενεύη; Είναι μάλιστα χειμώνας; Τότε η κατάλληλη επιλογή είναι τα βουνά,,για χειμερινά σπορ. Διαλέξαμε τον προορισμό μας, σύμφωνα με τις επιλογές διαμονής που είχαμε. Μια απ’ αυτές ηταν το Chateau-d’Oex που είναι ένας δήμος στο καντόνι του Vaud. Το chateau-d’Oex είναι κοντά σε πολλά μέρη που αξίζει να επισκεφθείτε όπως το εθνικό πάρκο στην περιοχή Gruyere. Η πρώτη στάση μας ήταν ‘οντως το Gruyere. Το τοπικό εργοστάσιο τυριού La Maison du Gruyere είναι ένα μικρό χαριτωμένο μέρος στο οποίο σταματήσαμε για περίπου 30 λεπτά. Εκεί είδαμε την διαδικασία παρασκευής των τυριών και ενημερωθήκαμε από τους υπεύθυνους για τα διάφορα είδη. Είναι ένα ωραίο μουσείο ειδικά για τα παιδιά. Μετά το εργοστάσιο κατευθυνθήκαμε προς την παλιά πόλη για να μια βόλτα γύρω από το κάστρο Gruyères το οποίο είναι του 13ου αιώνα και απολαύσαμε την υπέροχη πανοραμική θέα των Άλπεων.

Μετά από αυτή τη σύντομη επίσκεψη κατευθυνθήκαμε προς το Chateau-d’Oex μέσα από μια διαδρομή γεμάτη υπέροχες εικόνες. Όταν φτάσαμε στην πόλη, ο ήλιος έχει ήδη αρχίσει να κρύβεται πίσω από τις κορυφές των βουνών. Μείναμε στο Rosaly Bed & Breakfast, το οποίο στεγάζεται σε ένα παλιό κτίριο με ιστορική διακόσμηση τόσο στο εσωτερικό του ξενοδοχείου όσο και στα δωμάτια. Η κυρία που μας υποδέχτηκε στο ξενοδοχείο ήταν πολύ φιλική και εξυπηρετική. Αφού δοκιμάσαμε την τοπική σπεσιαλιτέ, το fondu, ήμασταν έτοιμοι για ύπνο ώστε να ξυπνήσουμε νωρίς για την αυριανή ανάβαση.

Το πρωί ξυπνήσαμε, φάγαμε ένα ωραίο πρωινό στο ξενοδοχείο μας και οδήγησαμε ως το La Lecherette όπου νοικιάσαμε παπούτσια χιονιού και ξεκινήσαμε το περπάτημα. Διαλέξαμε το μονοπάτι 5 που έλεγε 8 χιλιόμετρα στους χάρτες, αλλά καταλήξαμε να περπατήσουμε 11 χιλιόμετρα. Με τον ήλιο να λάμπει και τον καταγάλανο ουρανό, ο καιρός ήταν απλά υπέροχος, ήμασταν πολύ τυχεροί που κάνουμε την τελευταία μας βόλτα για φέτος με παπούτσια χιονιού πριν από την επερχόμενη άνοιξη.

Στην Ελβετία θα πρέπει να συνηθίσετε να βλέπετε υγιείς ηλικιωμένους ανθρώπους να κάνουν πεζοπορία πιο γρήγορα από εσάς και να ανεβαίνουν όλους τους λόφους με άνεση. Θα εκπλαγείτε από το πόσο περιστρέφεται ο τρόπος ζωής τους γύρω από τη φύση εδώ. Αφού όλοι, από νεογέννητα μωρά, στην πλάτη των γονιών τους, ως 90 ετών άνθρωποι έκαναν πεζοπορία στα βουνά. Η Ελβετία έχει ένα πολύ καλά οργανωμένο δίκτυο μονοπατιών

πεζοπορίας, σκι, σκι αντοχης και ορεινής ποδηλασίας σε όλη τη χώρα. Είναι αξιοσημείωτο το πώς οι άνθρωποι σέβονται τη φύση και πόσο τέλεια είναι η συντήρηση των μονοπατιών. Αφού προσφέραμε στους επισκέπτες μας μια πραγματική ελβετική εμπειρία με πεζοπορία και fondu ξεκίνησε το ταξίδι της επιστροφής στη Γενεύη μέσω της Lavaux Vineyard Terraces που είναι ένα από τα Μνημεία Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς στην Ελβετία. Ευχόμαστε να σας δούμε στην Ελβετία παιδιά το επόμενο φθινόπωρο !!